2011-04-04

Privatimport

Likt ett brev på posten, ett som är för stort att delas ut, kom det idag en avisering till min mobiltelefon att nu hade det kommit in en låda till mig på mitt lokala systembolag.
Jag som precis kom hem från Köpenhamn med alla mina nya godsaker blev inte det minsta ledsen för detta. På systembolaget visade det sig finnas en låda med Nögne Ö #500 som är en Imperial IPA. Jag och min kollega på jobbet Karl hade tidigare bestämt oss för att dela en låda. Jag tog därför kontakt med brill och co som är distributör av Nögne Ö i Sverige.
Marc på brill svarade med att det var slut i lager men att dom skulle plocka hem nya från Nögne. Så nu tre veckor senare står det en låda med färska fina IIPAs hemma. Om ni där hemma också är sugna på att handla en låda av Nögne Ö's godsaker eller annat fint så kan jag tipsa er om att gå in på distributörens hemsida, tex Brill vars sortiment ni finner här

Ett stort Tack till er på Brill förresten! Som ni Marc uttryckte det "Keep up the good work"

Inga kommentarer: